Wydanie Wave 2 dla Microsoft Dynamics 365 Business Central

Wydanie Wave 2 dla systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central

Twój biznes stale się rozwija, a wraz z nim zmienia się Business Central. Właśnie dlatego firma Microsoft przygotowała już drugą w tym roku aktualizację systemu pomagającą Ci jeszcze lepiej wykorzystać jego możliwości. Od października tego roku udostępnianie są najnowsze funkcje aktualizacji Wave 2 dla systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central. Całość zostanie wdrożona do marca 2023 roku.

Wydanie składa się z setek nowych funkcji i skupia się na optymalizacji praktycznie wszystkich obszarów systemu od sprzedaży przez serwis po łańcuch dostaw i finanse. W dalszej części artykułów opisaliśmy szczegółowo wybrane usprawnienia Business Central.

Marketing

Uaktualnienia w zakresie marketingu wprowadzają personalizację procesu zakupowego i ułatwione docieranie do klientów poprzez marketing odbywający się w czasie rzeczywistym. W tym celu wprowadzone zostały automatyczne szablony wiadomości oraz nowy panel analityczny. Sztuczna inteligencja będzie wspierać prowadzony marketing także przy pomocy selekcji najlepszych treści dostarczanych do odbiorców.

Sprzedaż

Kontynuowana jest optymalizacja środowiska przy użyciu sztucznej inteligencji, która ma za zadanie pomóc sprzedawcom w ustalaniu priorytetów ich pracy, zwiększaniu produktywności i lepszym skupianiu się na klientach.

Serwis

Udoskonalono obsługę klienta, a także pocztę głosową. Dodatkowo zmodernizowano środowisko agenta poprzez ulepszoną oś czasu rozmowy oraz podsumowanie konwersacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Wprowadzono również nowe możliwości usprawniające organizację operacji usługowych dla pracowników.

Finanse

Uaktualniono usługi fakturowania poprzez obsługę nowych przepisów prawnych m.in. z Polski. Ponadto zapewniono funkcję OCR w celu automatyzacji odczytywania i rozpoznawania faktur.

Rozwiązanie dotyczące rozliczania subskrypcji udoskonalono o oferty, dzielone płatności oraz integrację projektu księgowości.

Łańcuch dostaw

Usprawnienia dotyczące łańcucha dostaw dotyczą lepszego zarządzania strategią zaopatrzenia, w czym pomogą nowe funkcje analityczne i wsparcie dla wielu dostawców.

Udoskonalone śledzenie zapasów pozwala zyskać wgląd w ich zużycie w czasie rzeczywistym, co z kolei przekłada się na wsparcie organizacji promocji, wydarzeń czy wprowadzania nowych produktów.

Dodatkowo możliwa jest szybka rekonfiguracja łańcuchów dostaw, a producenci z branży przetwórczej mogą skorzystać z optymalizacji planowania w celu skrócenia ich cykli.

Human Resources

Nowe funkcje w tym obszarze przyniosą lepszą wydajność, umożliwiając zautomatyzowanie pracy partnerów biznesowych. Zwiększona produktywność będzie odnosić się również do menedżerów i pracowników, dzięki dostarczaniu powiadomień o procesach i zadaniach poza aplikacją.

Ponadto w aplikacjach Dynamics 365 zintegrowano informacje dotyczących pracowników z menedżerami zasobów w Project Operation.

Handel

Rozwinięto współprace B2B i B2C, w tym umowy sprzedaży w różnych kanałach i możliwość składania zamówień w imieniu firmy.

Usprawniono sposoby angażowania klientów – mogą oni dokonywać zakupów bez względu na to gdzie się znajdują oraz jakiego urządzenia używają. Dodatkowo oferty kierowane do nich są jeszcze bardziej spersonalizowane i oparte na rekomendacjach dostarczanych przez sztuczną inteligencję.

Zaproponowano także wykorzystanie działania headless e-commerce z opartym na interfejsie API silnikiem sprzedaży, który dostosowuje się do zmieniających się potrzeb.

Usprawniono zarządzanie przepływem pracy.

Aplikacja zawierająca rozbudowane funkcje handlowe – Store Commerce jest teraz dostępna dla systemów Windows, Android i iOS. Zintegrowano również portfel cyfrowy Apple Pay i Google Pay oraz agenta wirtualnego i agenta na żywo, co umożliwiło dodanie nowych opcji obsługi klienta.

Ochrona przed oszustwami

Nowe rozwiązanie TAB ułatwiające zwiększenie limitów bankowych bez konieczności zastępowania dotychczasowej funkcji ochrony przed oszustwami. Umożliwia to zabezpieczenie przed nimi przy minimalnej ingerencji w działalność firmy.

Integracje z Microsoft Teams

Przede wszystkim zapewniono wygodny dostęp do danych MS Dynamics 365 Business Central – możliwy nawet bez licencji systemu ERP. Dodatkowo przyśpieszono rozwiązywanie złożonych problemów, dzięki łatwej współpracy z ekspertami.

Zarządzanie programem Excel

Udostępniono większe możliwości kontroli systemu przez administratorów oraz ulepszono korzystanie z układów raportów.

Dodatkowe usprawnienia

Udostępniono pomoc we wdrożeniu dla nowych oraz obecnych użytkowników systemu poprzez dedykowane do tego aplikacje. Zapewniono też szybszą możliwość ich użytkowania, ponieważ są one teraz łatwiejsze do wyszukiwania i instalacji.

Zwiększono dostępność systemu w nowych krajach. Usprawniono również nawigację w menu. W nowej aktualizacji postawiono także na efektywniejszą obsługę użytkowników biznesowych, bez względu na rodzaj branży czy wielkość firmy.

Aplikacja jest również stale ulepszana w celu zapewnienia wsparcia integracji z platformą Shopify.

Rozwijane są obszary zwiększające produktywność programistów, po całkowitym przejściu do środowiska Visual Studio Code.

Zapewniono także wydajniejszą automatyzację poprzez usługę Power Automate, dzięki której użytkownicy mogą konfigurować przepływy pracy zgodnie z indywidualnymi potrzebami ich firm.


Więcej możesz dowiedzieć się tutaj, na stronie firmy Microsoft, gdzie szczegółowo opisano elementy, które zawiera aktualizacja. Natomiast jeśli pojawią się u Ciebie pytania w związku z nowymi funkcjami zwróć się do nas. Pomożemy Ci w obsłudze systemu, a w razie potrzeby przeprowadzimy specjalistyczne szkolenie dla Twoich pracowników, dzięki czemu możesz mieć pewność, że pracując w Business Central wykorzystujecie wszystkie jego możliwości!


Opublikowano
arrow_back Poprzedni
apps Zobacz pozostałe