

Document Capture
więcej niż OCR
Nowoczesne zarządzanie dokumentacją w
Microsoft Dynamics 365 Business Central

Skanowanie dokumentów
skanowanie dokumentacji papierowej za pomocą skanera biurowego lub sieciowego i wprowadzenie do obiegu jako PDF
po wprowadzeniu rozpoznanie za pomocą OCR
skanowanie dokumentacji papierowej za pomocą skanera biurowego lub sieciowego i wprowadzenie do obiegu jako PDF
po wprowadzeniu rozpoznanie za pomocą OCR
Automatyzacja pobierania dokumentów
automatyczne pobieranie plików PDF z predefiniowanych adresów e-mail
przetwarzanie pobranych plików za pomocą OCR
możliwość przeglądania rejestrów i archiwum za pomocą wyszukiwania fragmentów tekstów znajdujących się w dokumentach
automatyczne pobieranie plików PDF z predefiniowanych adresów e-mail
przetwarzanie pobranych plików za pomocą OCR
możliwość przeglądania rejestrów i archiwum za pomocą wyszukiwania fragmentów tekstów znajdujących się w dokumentach


OCR ABBY FINE READER
rozpoznawanie i wyodrębnianie wszystkich istotnych informacji z dokumentów za pomocą technologii OCR
automatyczne przenoszenie danych do odpowiednich pól w MS Dynamics 365 Buissnes Central
szybka rejestracja dokumentów z całkowitą eliminacją możliwości popełnienia błędu
rozpoznawanie i wyodrębnianie wszystkich istotnych informacji z dokumentów za pomocą technologii OCR
automatyczne przenoszenie danych do odpowiednich pól w MS Dynamics 365 Buissnes Central
szybka rejestracja dokumentów z całkowitą eliminacją możliwości popełnienia błędu
Workflow obiegu dokumentów
automatyczne dopasowywanie faktur do zamówień zakupu lub potwierdzenia zakupu
automatyczne zatwierdzenie i księgowanie przy predefiniowanych progach
możliwość tworzenia szablonów i przepływu dokumentów np. w procesie akceptacji
automatyczne dopasowywanie faktur do zamówień zakupu lub potwierdzenia zakupu
automatyczne zatwierdzenie i księgowanie przy predefiniowanych progach
możliwość tworzenia szablonów i przepływu dokumentów np. w procesie akceptacji


Cyfrowa archiwizacja
pełna indeksacja
wyszukiwanie po dowolnym tekście z dokumentów
dostęp bezpośrednio z poziomu MS Dynamisc 365 Buissnes Central
pełna indeksacja
wyszukiwanie po dowolnym tekście z dokumentów
dostęp bezpośrednio z poziomu MS Dynamisc 365 Buissnes Central
Łatwe korzystanie z dokumentów
szybki dostęp do skanów dokumentów, plików PDF, faktur i ich akceptacji
dostępność w każdym miejscu i czasie
możliwość korzystania z poziomu dostępu do MS Dynamics 365 Buissnes Central
szybki dostęp do skanów dokumentów, plików PDF, faktur i ich akceptacji
dostępność w każdym miejscu i czasie
możliwość korzystania z poziomu dostępu do MS Dynamics 365 Buissnes Central

Benefity z wdrożenia Continia Document Captrue
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Wykorzystanie najnowszych standardów zabezpieczeń bez konieczności podnoszenia dodatkowych kosztów na infrastrukturę.
Darmowe aktualizacje w trakcie korzystania z licencji.
Darmowe aktualizacje w trakcie korzystania z licencji.
NISKIE KOSZTY

Wiele funkcjonalności w znacznie niższej cenie pakietowej.
Wiele możliwości dopasowania do wymagań biznesowych Twojej firmy
Wiele możliwości dopasowania do wymagań biznesowych Twojej firmy
SZYBKIE URUCHOMIENIE

Dostęp do wszystkich funkcjonalności po zaledwie kilku dniach.
Dostępność dla kilku użytkownikom jednocześnie.
Dostępność dla kilku użytkownikom jednocześnie.
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

Procesy przebiegają w tle, bez konieczności nadzoru, przekazywania i tworzenia podsumowań.
Pracownicy po wdrożeniu zazwyczaj odnotowują oszczędność od 20 do 100 minut w trakcie dnia pracy.
Pracownicy po wdrożeniu zazwyczaj odnotowują oszczędność od 20 do 100 minut w trakcie dnia pracy.
MOBILNY DOSTĘP

Łatwy dostęp do dokumentów na każdym etapie procesów oraz do archiwum.
Dostęp w każdym miejscu i czasie przy jednorazowym logowaniu do MS Dynamics 365 Buissnes Central.
Dostęp w każdym miejscu i czasie przy jednorazowym logowaniu do MS Dynamics 365 Buissnes Central.
ELIMINACJA BŁĘDÓW

Automatyczne zaczytywanie dokumentów i ich obrazów całkowicie eliminuje możliwość wystąpienia błędu przy wprowadzeniu danych.
Proces akceptacji dokumentów pozwala działać zawsze zgodnie z procedurami.
Proces akceptacji dokumentów pozwala działać zawsze zgodnie z procedurami.
AUTOMATYZACJA PROCESÓW

Funkcjonalny proces akceptacji dokumentów.
Automatyczny obieg dokumentów od ich przyjęcia, aż do zlecenia wypłaty i archiwizacje.
Przejrzysty schemat nadawania uprawnień.
Automatyczny obieg dokumentów od ich przyjęcia, aż do zlecenia wypłaty i archiwizacje.
Przejrzysty schemat nadawania uprawnień.
POPRAWA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ

Szybki dostęp do dokumentów i możliwość weryfikacji etapu przepływu dokumentów pozwala na dokładne określenie osoby kontaktowej.
Zdefiniowany proces obiegu dokumentów określa także odpowiedzialność i sposób współpracy pomiędzy działami finansowymi a zakupowymi, sprzedażowymi, czy magazynem.
Zdefiniowany proces obiegu dokumentów określa także odpowiedzialność i sposób współpracy pomiędzy działami finansowymi a zakupowymi, sprzedażowymi, czy magazynem.
WYGODA PRZECHOWYWANIA DOKUMENTÓW

Dostęp do wszystkich dokumentów w formie elektronicznej.
Oszczędność powierzchni biurowych oraz kosztów utrzymania archiwum.
Wszechstronne opcje wyszukiwania.
Oszczędność powierzchni biurowych oraz kosztów utrzymania archiwum.
Wszechstronne opcje wyszukiwania.