Document Capture
więcej niż OCR
Nowoczesne zarządzanie dokumentacją w
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Skanowanie dokumentów
Skanowanie dokumentacji papierowej za pomocą skanera biurowego lub sieciowego i wprowadzenie do obiegu jako PDF
Po wprowadzeniu rozpoznanie za pomocą OCR
Skanowanie dokumentacji papierowej za pomocą skanera biurowego lub sieciowego i wprowadzenie do obiegu jako PDF
Po wprowadzeniu rozpoznanie za pomocą OCR
Automatyzacja pobierania dokumentów
Automatyczne pobieranie plików PDF z predefiniowanych adresów e-mail
Przetwarzanie pobranych plików za pomocą OCR
Możliwość przeglądania rejestrów i archiwum za pomocą wyszukiwania fragmentów tekstów znajdujących się w dokumentach
Automatyczne pobieranie plików PDF z predefiniowanych adresów e-mail
Przetwarzanie pobranych plików za pomocą OCR
Możliwość przeglądania rejestrów i archiwum za pomocą wyszukiwania fragmentów tekstów znajdujących się w dokumentach
OCR ABBY Fine Reader
Rozpoznawanie i wyodrębnianie wszystkich istotnych informacji z dokumentów za pomocą technologii OCR
Automatyczne przenoszenie danych do odpowiednich pól w MS Dynamics 365 Buissnes Central
Szybka rejestracja dokumentów z całkowitą eliminacją możliwości popełnienia błędu
Rozpoznawanie i wyodrębnianie wszystkich istotnych informacji z dokumentów za pomocą technologii OCR
Automatyczne przenoszenie danych do odpowiednich pól w MS Dynamics 365 Buissnes Central
Szybka rejestracja dokumentów z całkowitą eliminacją możliwości popełnienia błędu
Workflow obiegu dokumentów
Automatyczne dopasowywanie faktur do zamówień zakupu lub potwierdzenia zakupu
Automatyczne zatwierdzenie i księgowanie przy predefiniowanych progach
Możliwość tworzenia szablonów i przepływu dokumentów np. w procesie akceptacji
Automatyczne dopasowywanie faktur do zamówień zakupu lub potwierdzenia zakupu
Automatyczne zatwierdzenie i księgowanie przy predefiniowanych progach
Możliwość tworzenia szablonów i przepływu dokumentów np. w procesie akceptacji
Cyfrowa archiwizacja
Pełna indeksacja
Wyszukiwanie po dowolnym tekście z dokumentów
Dostęp bezpośrednio z poziomu MS Dynamisc 365 Buissnes Central
Pełna indeksacja
Wyszukiwanie po dowolnym tekście z dokumentów
Dostęp bezpośrednio z poziomu MS Dynamisc 365 Buissnes Central
Łatwe korzystanie z dokumentów
Szybki dostęp do skanów dokumentów, plików PDF, faktur i ich akceptacji
Dostępność w każdym miejscu i czasie
Możliwość korzystania z poziomu dostępu do MS Dynamics 365 Buissnes Central
Szybki dostęp do skanów dokumentów, plików PDF, faktur i ich akceptacji
Dostępność w każdym miejscu i czasie
Możliwość korzystania z poziomu dostępu do MS Dynamics 365 Buissnes Central
Benefity z wdrożenia Continia Document Capture
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Wykorzystanie najnowszych standardów zabezpieczeń bez konieczności podnoszenia dodatkowych kosztów na infrastrukturę
Darmowe aktualizacje w trakcie korzystania z licencji
Darmowe aktualizacje w trakcie korzystania z licencji
NISKIE KOSZTY
Wiele funkcjonalności w znacznie niższej cenie pakietowej
Wiele możliwości dopasowania do wymagań biznesowych Twojej firmy
Wiele możliwości dopasowania do wymagań biznesowych Twojej firmy
SZYBKIE URUCHOMIENIE
Dostęp do wszystkich funkcjonalności po zaledwie kilku dniach
Dostępność dla kilku użytkownikom jednocześnie
Dostępność dla kilku użytkownikom jednocześnie
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Procesy przebiegają w tle, bez konieczności nadzoru, przekazywania i tworzenia podsumowań
Pracownicy po wdrożeniu zazwyczaj odnotowują oszczędność od 20 do 100 minut w trakcie dnia pracy
Pracownicy po wdrożeniu zazwyczaj odnotowują oszczędność od 20 do 100 minut w trakcie dnia pracy
MOBILNY DOSTĘP
Łatwy dostęp do dokumentów na każdym etapie procesów oraz do archiwum
Dostęp w każdym miejscu i czasie przy jednorazowym logowaniu do MS Dynamics 365 Buissnes Central
Dostęp w każdym miejscu i czasie przy jednorazowym logowaniu do MS Dynamics 365 Buissnes Central
ELIMINACJA BŁĘDÓW
Automatyczne zaczytywanie dokumentów i ich obrazów całkowicie eliminuje możliwość wystąpienia błędu przy wprowadzeniu danych
Proces akceptacji dokumentów pozwala działać zawsze zgodnie z procedurami
Proces akceptacji dokumentów pozwala działać zawsze zgodnie z procedurami
AUTOMATYZACJA PROCESÓW
Funkcjonalny proces akceptacji dokumentów
Automatyczny obieg dokumentów od ich przyjęcia, aż do zlecenia wypłaty i archiwizacje
Przejrzysty schemat nadawania uprawnień
Automatyczny obieg dokumentów od ich przyjęcia, aż do zlecenia wypłaty i archiwizacje
Przejrzysty schemat nadawania uprawnień
POPRAWA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
Szybki dostęp do dokumentów i możliwość weryfikacji etapu przepływu dokumentów pozwala na dokładne określenie osoby kontaktowej
Zdefiniowany proces obiegu dokumentów określa także odpowiedzialność i sposób współpracy pomiędzy działami finansowymi a zakupowymi, sprzedażowymi, czy magazynem
Zdefiniowany proces obiegu dokumentów określa także odpowiedzialność i sposób współpracy pomiędzy działami finansowymi a zakupowymi, sprzedażowymi, czy magazynem
WYGODA PRZECHOWYWANIA DOKUMENTÓW
Dostęp do wszystkich dokumentów w formie elektronicznej
Oszczędność powierzchni biurowych oraz kosztów utrzymania archiwum
Wszechstronne opcje wyszukiwania
Oszczędność powierzchni biurowych oraz kosztów utrzymania archiwum
Wszechstronne opcje wyszukiwania
Rafał Dziduch
Business Development Manager
Zapytaj o wdrożenie!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz z nami współpracować, zapraszamy do kontaktu:+48 532 743 468
biuro@nmierp.pl
Napisz do nas!