Nowoczesne rozwiązania biznesowe


Empowered Business Central

Empowered Business Central to zaawansowane rozwiązanie stworzone przez Companial razem ze społecznością Partnerów, które dostarcza funkcje zgodne ze standardami branżowymi w obszarze usług profesjonalnych, produkcji, handlu detalicznego, hurtowego i dystrybucji. Stanowi ono doskonałe uzupełnienie standardowego Business Central, wzbogacając go o dodatkowe możliwości i funkcjonalności. Wdrożenie Empowered pozwala również na dostarczanie klientom końcowym więcej standardowych i kompleksowych funkcji, co przekłada się na zwiększoną ich satysfakcję.

Rozwiązanie Empowered Business Central jest dostępne wyłącznie dla Partnerów Companial.

Dzięki NMI ERP zyskasz lepszą wersję Business Central
dostosowaną do Twojej firmy

Zarządzanie rozszerzonymi atrybutami

Możliwość dodawania niestandardowych danych do klientów, dostawców, kontaktów, zadań i zasobów
Ułatwienie wyszukiwania, grupowania, sortowania i filtrowanie danych
Zaawansowane kosztorysowanie

Ustawienie dodatkowych kosztów dla poszczególnych przedmiotów lub kategorii przedmiotów
Obliczanie rzeczywistego kosztu przedmiotu, przy uwzględnieniu wszystkich dodatkowych kosztów, takich jak koszty wysyłki, odprawy celnej, ubezpieczenia i rabaty ilościowe
Uzyskanie dokładniejszych marż i cen sprzedaży
Łatwe wyszukiwanie przedmiotów

Poprawa widoczności przedmiotów i ich wyszukiwania, poprzez grupowanie w przejrzystą hierarchię kategorii i podkategorii
Przeglądanie kategorii i podkategorii przedmiotów bezpośrednio na karcie przedmiotu
Szybkie znajdowanie przedmiotów podczas tworzenia zamówień i faktur
Zarządzanie reklamacjami

Łatwe zarządzanie reklamacjami i niezgodnościami oraz określanie ich rodzaju, statusu oraz priorytetu
Dodawanie komentarzy, linkowanie dokumentów i przypisywanie zadań pracownikom
Śledzenie wszystkich interakcji związanych z reklamacją
Zaawansowane zarządzanie cenami i rabatami

Większa kontrola nad cenami i rabatami, poprzez możliwość łączenia wielu rodzajów rabatów
Możliwość zastosowania trzech poziomów procentowych zniżek jednocześnie
Zarządzanie różnymi grupami cenowymi i zniżkowymi dla klienta, produktu lub grupy produktu
Zarządzanie cyklem życia

Tworzenie spersonalizowanych cykli życia dla przedmiotów, klientów i dostawców
Tworzenie różnych statusów oraz ich śledzenie i dodawanie do produktów
Możliwość blokowania lub zezwalania na określone procesy w Business Central dla każdego statusu cyklu
Rejestracja czasu

Śledzenie i pomiar czasu w dniach, godzinach i minutach
Oddzielanie godzin fakturowane od niefakturowanych
Zatwierdzanie i edytowowanie kart czasu pracy
Codzienne, miesięczne oraz roczne podsumowania
Automatyczne śledzenie nadgodzin
Zaawansowane zarządzanie projektami

Określanie typów projektów i ich przepływów pracy
Przypisywanie projektów do zespołów i zabezpieczanie ich przed innymi użytkownikami
Definiowanie i śledzenie zadań, ich statusów oraz terminów realizacji
Tworzenie interakcji powiązanych z projektami
Promocje i akcje

Tworzenie wielu promocji dla określonych produktów czy klientów
Możliwość oferowania dodatkowych rabatów, przy spełnieniu przez klienta wymagań promocji
Łatwe definiowanie docelowych klientów, produktów i grup produktów
Pełna automatyzacja promocji na ofertach i zamówieniach
Śledzenie wydajności promocji
Kontrola jakości

Dostosowanie testów do unikalnych wymagań przedmiotów, kategorii, klientów lub dostawców
Zwiększanie precyzji testowania poprzez testy warunkowe, które bazując na poprzednich wynikach, ciągle się udoskonalają
Tworzenie unikalnych dokumentów testowych, które odpowiadają potrzebom użytkownika
Integracja z procesem operacyjnym, poprzez synchronizację z przyjęciami, wysyłkami i procesami wyjściowymi
Szybkie rozwiązywanie niezgodności poprzez izolowanie odstępstw lub przenoszenie produktów do strefy kwarantanny
Szczegółowowy zapis historyczny przebiegu testów dla solidnego raportowania
System zarządzania dokumentami

Przechowywanie różnych rodzajów zewnętrznych dokumentów, takich jak karty techniczne, zdjęcia i inne, na poziomie przedmiotu i dla każdego zamówienia
Dostosowanie, które dokumenty są wyświetlane na której stronie
Masowe eksportowanie dokumentów, np. wszystkich faktur z ostatniego miesiąca
Opcja automatycznego archiwizowania przy dodawaniu zaktualizowanej wersji dokumentu
Zamówienia logistyczne

Zamawianie materiałów z magazynu bezpośrednio w środowisku projektowym
Tworzenie zleceń logistycznych z karty pracy i dodawanie jednej lub więcej linii zadań projektowych
Wybór między dwoma rodzajami materiałów: specyficznymi dla projektu lub ogólnymi
Podgląd wszystkich zleceń logistycznych wraz z ich statusami
Generowanie instrukcji kompletowania dla każdego zlecenia logistycznego
Zarządzanie wynajmem

Efektywne zarządzanie aktywami wynajmu w prosty w obsłudze sposób
Organizowanie zasobów wynajmu w logiczne grupy dla łatwego śledzenia
Rezerwowanie zasobów dla lepszej ich alokacji
Automatyczne obliczanie czasu niedostępności, w tym przygotowania, montażu, transportu i kontroli
Elastyczne metody wyceny dostosowane do potrzeb użytkowników w zakresie wynajmu
Automatyczne fakturowanie dla bezproblemowego rozliczania wynajmu
Kasa fiskalna

Zarządzanie punktem sprzedaży (POS) i przekształcenie środowiska Business Central w pełnoprawną kasę fiskalną, dostosowaną do potrzeb
Uproszczona rejestracja sprzedaży gotówkowej
Szybkie skanowanie kodów kreskowych
Łatwe generowanie dokumentów sprzedaży
Akceptacja płatności gotówką lub kartami kredytowymi/debetowymi
Bezproblemowe rejestrowanie transakcji wpłat i wypłat gotówki
Wbudowany system voucherów
Definiowanie wielu sklepów, kas fiskalnych i szuflad kasowych, przy jednoczesnych aktualizacjach stanów magazynowych w czasie rzeczywistym przez cały dzień

DYSTRYBUCJA HURTOWA
PRODUKCJA
SPRZEDAŻ DETALICZNA
PROFESJONALNE USŁUGI
Zarządzanie rozszerzonymi atrybutami
Zaawansowane kosztorysowanie
Łatwe wyszukiwanie przedmiotów
System zarządzania dokumentami
Promocje i akcje
Zarządzanie reklamacjami
Zaawansowane zarządzanie cenami i rabatami
Zarządzanie cyklem życia
Rejestracja czasu
Zaawansowane zarządzanie projektami
Kontrola jakości
Zamówienia logistyczne
Zarządzanie wynajmem
Kasa fiskalna

Benefity z wdrożenia Empowered by Companial

DOKŁADNIEJSZE KALKULACJE
Benefit
Podejmowanie bardziej świadomych decyzji dotyczących cen i zarządzania zapasami
Zwiększenie dokładności marż i cen sprzedaży poprzez uwzględnienie wszystkich dodatkowych kosztów
USPRAWNIONE WYSZUKIWANIE
Benefit
Szybsze i bardziej intuicyjne odnajdowanie przedmiotów
Efektywniejsze tworzenie zamówień i faktur dzięki łatwiejszemu dostępowi do informacji o przedmiotach
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE SKARGAMI
Benefit
Lepsza obsługa klienta dzięki pełnej rejestracji skarg i wszystkich powiązanych interakcji
Większa przejrzystość i kontrola nad procesem obsługi skarg
ELASTYCZNE ZARZĄDZANIE CENAMI
Benefit
Precyzyjne dopasowanie ofert cenowych do potrzeb różnych klientów i grup produktów
Zwiększenie konkurencyjności oferty
PRECYZYJNE ŚLEDZENIE CZASU
Benefit
Dokładniejsze rozliczanie czasu pracy dzięki szczegółowej rejestracji
Lepsza kontrola nad projektami i zadaniami
PERSONALIZACJA PROMOCJI
Benefit
Zwiększenie sprzedaży poprzez tworzenie spersonalizowanych promocji dla różnych klientów i produktów
Automatyzacja procesów promocyjnych, co umożliwia łatwe monitorowanie wyników
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Benefit
Lepsza organizacja i nadzór nad projektami
Poprawa efektywności pracy zespołów poprzez śledzenie statusów zadań
OPTYMALIZACJA WYNAJMU ZASOBÓW
Benefit
Lepsza alokacja zasobów dzięki rezerwacji i monitorowaniu dostępności w czasie rzeczywistym
Efektywne zarządzanie zasobami
UPROSZCZONA OBSŁUGA POS
Benefit
Poprawa bezpieczeństwa i przejrzystości finansowej
Podniesienie komfortu i szybkości obsługi klientów, umożliwiając sprawne przetwarzanie transakcji


Rafał Dziduch
Business Development Manager

Zapytaj o wdrożenie!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz z nami współpracować, zapraszamy do kontaktu:

  +48 532 743 468

  biuro@nmierp.pl

Napisz do nas!