

Nowoczesne rozwiązania biznesowe

Empowered Business Central
Empowered Business Central to zaawansowane rozwiązanie stworzone przez Companial razem ze społecznością Partnerów, które dostarcza funkcje zgodne ze standardami branżowymi w obszarze usług profesjonalnych, produkcji, handlu detalicznego, hurtowego i dystrybucji. Stanowi ono doskonałe uzupełnienie standardowego Business Central, wzbogacając go o dodatkowe możliwości i funkcjonalności. Wdrożenie Empowered pozwala również na dostarczanie klientom końcowym więcej standardowych i kompleksowych funkcji, co przekłada się na zwiększoną ich satysfakcję.
Rozwiązanie Empowered Business Central jest dostępne wyłącznie dla Partnerów Companial.
Dzięki NMI ERP zyskasz lepszą wersję Business Central
dostosowaną do Twojej firmy

Zarządzanie rozszerzonymi atrybutami
Możliwość dodawania niestandardowych danych do klientów, dostawców, kontaktów, zadań i zasobów
Ułatwienie wyszukiwania, grupowania, sortowania i filtrowania danych
Możliwość dodawania niestandardowych danych do klientów, dostawców, kontaktów, zadań i zasobów
Ułatwienie wyszukiwania, grupowania, sortowania i filtrowania danych
Zaawansowane kosztorysowanie
Ustawienie dodatkowych kosztów dla poszczególnych przedmiotów lub kategorii przedmiotów
Obliczanie rzeczywistego kosztu przedmiotu, przy uwzględnieniu wszystkich dodatkowych kosztów, takich jak koszty wysyłki, odprawy celnej, ubezpieczenia i rabatów ilościowych
Uzyskanie dokładniejszych marż i cen sprzedaży
Ustawienie dodatkowych kosztów dla poszczególnych przedmiotów lub kategorii przedmiotów
Obliczanie rzeczywistego kosztu przedmiotu, przy uwzględnieniu wszystkich dodatkowych kosztów, takich jak koszty wysyłki, odprawy celnej, ubezpieczenia i rabatów ilościowych
Uzyskanie dokładniejszych marż i cen sprzedaży


Łatwe wyszukiwanie przedmiotów
Poprawa widoczności przedmiotów i ich wyszukiwania, poprzez grupowanie w przejrzystą hierarchię kategorii i podkategorii
Przeglądanie kategorii i podkategorii przedmiotów bezpośrednio na karcie przedmiotu
Szybkie znajdowanie przedmiotów podczas tworzenia zamówień i faktur
Poprawa widoczności przedmiotów i ich wyszukiwania, poprzez grupowanie w przejrzystą hierarchię kategorii i podkategorii
Przeglądanie kategorii i podkategorii przedmiotów bezpośrednio na karcie przedmiotu
Szybkie znajdowanie przedmiotów podczas tworzenia zamówień i faktur
Zarządzanie reklamacjami
Łatwe zarządzanie reklamacjami i niezgodnościami oraz określanie ich rodzaju, statusu oraz priorytetu
Dodawanie komentarzy, linkowanie dokumentów i przypisywanie zadań pracownikom
Śledzenie wszystkich interakcji związanych z reklamacją
Łatwe zarządzanie reklamacjami i niezgodnościami oraz określanie ich rodzaju, statusu oraz priorytetu
Dodawanie komentarzy, linkowanie dokumentów i przypisywanie zadań pracownikom
Śledzenie wszystkich interakcji związanych z reklamacją


Zaawansowane zarządzanie cenami i rabatami
Większa kontrola nad cenami i rabatami, poprzez możliwość łączenia wielu rodzajów rabatów
Możliwość zastosowania trzech poziomów procentowych zniżek jednocześnie
Zarządzanie różnymi grupami cenowymi i zniżkowymi dla klienta, produktu lub grupy produktu
Większa kontrola nad cenami i rabatami, poprzez możliwość łączenia wielu rodzajów rabatów
Możliwość zastosowania trzech poziomów procentowych zniżek jednocześnie
Zarządzanie różnymi grupami cenowymi i zniżkowymi dla klienta, produktu lub grupy produktu
Zarządzanie cyklem życia
Tworzenie spersonalizowanych cykli życia dla przedmiotów, klientów i dostawców
Tworzenie różnych statusów oraz ich śledzenie i dodawanie do produktów
Możliwość blokowania lub zezwalania na określone procesy w Business Central dla każdego statusu cyklu
Tworzenie spersonalizowanych cykli życia dla przedmiotów, klientów i dostawców
Tworzenie różnych statusów oraz ich śledzenie i dodawanie do produktów
Możliwość blokowania lub zezwalania na określone procesy w Business Central dla każdego statusu cyklu


Rejestracja czasu
Śledzenie i pomiar czasu w dniach, godzinach i minutach
Oddzielanie godzin fakturowane od niefakturowanych
Zatwierdzanie i edytowowanie kart czasu pracy
Codzienne, miesięczne oraz roczne podsumowania
Automatyczne śledzenie nadgodzin
Śledzenie i pomiar czasu w dniach, godzinach i minutach
Oddzielanie godzin fakturowane od niefakturowanych
Zatwierdzanie i edytowowanie kart czasu pracy
Codzienne, miesięczne oraz roczne podsumowania
Automatyczne śledzenie nadgodzin
Zaawansowane zarządzanie projektami
Określanie typów projektów i ich przepływów pracy
Przypisywanie projektów do zespołów i zabezpieczanie ich przed innymi użytkownikami
Definiowanie i śledzenie zadań, ich statusów oraz terminów realizacji
Tworzenie interakcji powiązanych z projektami
Określanie typów projektów i ich przepływów pracy
Przypisywanie projektów do zespołów i zabezpieczanie ich przed innymi użytkownikami
Definiowanie i śledzenie zadań, ich statusów oraz terminów realizacji
Tworzenie interakcji powiązanych z projektami


Promocje i akcje
Tworzenie wielu promocji dla określonych produktów czy klientów
Możliwość oferowania dodatkowych rabatów, przy spełnieniu przez klienta wymagań promocji
Łatwe definiowanie docelowych klientów, produktów i grup produktów
Pełna automatyzacja promocji na ofertach i zamówieniach
Śledzenie wydajności promocji
Tworzenie wielu promocji dla określonych produktów czy klientów
Możliwość oferowania dodatkowych rabatów, przy spełnieniu przez klienta wymagań promocji
Łatwe definiowanie docelowych klientów, produktów i grup produktów
Pełna automatyzacja promocji na ofertach i zamówieniach
Śledzenie wydajności promocji
Kontrola jakości
Dostosowanie testów do unikalnych wymagań przedmiotów, kategorii, klientów lub dostawców
Zwiększanie precyzji testowania poprzez testy warunkowe, które bazując na poprzednich wynikach, ciągle się udoskonalają
Tworzenie unikalnych dokumentów testowych, które odpowiadają potrzebom użytkownika
Integracja z procesem operacyjnym, poprzez synchronizację z przyjęciami, wysyłkami i procesami wyjściowymi
Szybkie rozwiązywanie niezgodności poprzez izolowanie odstępstw lub przenoszenie produktów do strefy kwarantanny
Szczegółowowy zapis historyczny przebiegu testów dla solidnego raportowania
Dostosowanie testów do unikalnych wymagań przedmiotów, kategorii, klientów lub dostawców
Zwiększanie precyzji testowania poprzez testy warunkowe, które bazując na poprzednich wynikach, ciągle się udoskonalają
Tworzenie unikalnych dokumentów testowych, które odpowiadają potrzebom użytkownika
Integracja z procesem operacyjnym, poprzez synchronizację z przyjęciami, wysyłkami i procesami wyjściowymi
Szybkie rozwiązywanie niezgodności poprzez izolowanie odstępstw lub przenoszenie produktów do strefy kwarantanny
Szczegółowowy zapis historyczny przebiegu testów dla solidnego raportowania


System zarządzania dokumentami
Przechowywanie różnych rodzajów zewnętrznych dokumentów, takich jak karty techniczne, zdjęcia i inne, na poziomie przedmiotu i dla każdego zamówienia
Dostosowanie, które dokumenty są wyświetlane na której stronie
Masowe eksportowanie dokumentów, np. wszystkich faktur z ostatniego miesiąca
Opcja automatycznego archiwizowania przy dodawaniu zaktualizowanej wersji dokumentu
Przechowywanie różnych rodzajów zewnętrznych dokumentów, takich jak karty techniczne, zdjęcia i inne, na poziomie przedmiotu i dla każdego zamówienia
Dostosowanie, które dokumenty są wyświetlane na której stronie
Masowe eksportowanie dokumentów, np. wszystkich faktur z ostatniego miesiąca
Opcja automatycznego archiwizowania przy dodawaniu zaktualizowanej wersji dokumentu
Zamówienia logistyczne
Zamawianie materiałów z magazynu bezpośrednio w środowisku projektowym
Tworzenie zleceń logistycznych z karty pracy i dodawanie jednej lub więcej linii zadań projektowych
Wybór między dwoma rodzajami materiałów: specyficznymi dla projektu lub ogólnymi
Podgląd wszystkich zleceń logistycznych wraz z ich statusami
Generowanie instrukcji kompletowania dla każdego zlecenia logistycznego
Zamawianie materiałów z magazynu bezpośrednio w środowisku projektowym
Tworzenie zleceń logistycznych z karty pracy i dodawanie jednej lub więcej linii zadań projektowych
Wybór między dwoma rodzajami materiałów: specyficznymi dla projektu lub ogólnymi
Podgląd wszystkich zleceń logistycznych wraz z ich statusami
Generowanie instrukcji kompletowania dla każdego zlecenia logistycznego


Zarządzanie wynajmem
Efektywne zarządzanie aktywami wynajmu w prosty w obsłudze sposób
Organizowanie zasobów wynajmu w logiczne grupy dla łatwego śledzenia
Rezerwowanie zasobów dla lepszej ich alokacji
Automatyczne obliczanie czasu niedostępności, w tym przygotowania, montażu, transportu i kontroli
Elastyczne metody wyceny dostosowane do potrzeb użytkowników w zakresie wynajmu
Automatyczne fakturowanie dla bezproblemowego rozliczania wynajmu
Efektywne zarządzanie aktywami wynajmu w prosty w obsłudze sposób
Organizowanie zasobów wynajmu w logiczne grupy dla łatwego śledzenia
Rezerwowanie zasobów dla lepszej ich alokacji
Automatyczne obliczanie czasu niedostępności, w tym przygotowania, montażu, transportu i kontroli
Elastyczne metody wyceny dostosowane do potrzeb użytkowników w zakresie wynajmu
Automatyczne fakturowanie dla bezproblemowego rozliczania wynajmu
Kasa fiskalna
Zarządzanie punktem sprzedaży (POS) i przekształcenie środowiska Business Central w pełnoprawną kasę fiskalną, dostosowaną do potrzeb
Uproszczona rejestracja sprzedaży gotówkowej
Szybkie skanowanie kodów kreskowych
Łatwe generowanie dokumentów sprzedaży
Akceptacja płatności gotówką lub kartami kredytowymi/debetowymi
Bezproblemowe rejestrowanie transakcji wpłat i wypłat gotówki
Wbudowany system voucherów
Definiowanie wielu sklepów, kas fiskalnych i szuflad kasowych, przy jednoczesnych aktualizacjach stanów magazynowych w czasie rzeczywistym przez cały dzień
Zarządzanie punktem sprzedaży (POS) i przekształcenie środowiska Business Central w pełnoprawną kasę fiskalną, dostosowaną do potrzeb
Uproszczona rejestracja sprzedaży gotówkowej
Szybkie skanowanie kodów kreskowych
Łatwe generowanie dokumentów sprzedaży
Akceptacja płatności gotówką lub kartami kredytowymi/debetowymi
Bezproblemowe rejestrowanie transakcji wpłat i wypłat gotówki
Wbudowany system voucherów
Definiowanie wielu sklepów, kas fiskalnych i szuflad kasowych, przy jednoczesnych aktualizacjach stanów magazynowych w czasie rzeczywistym przez cały dzień

Dostępne pakiety Empowered
DYSTRYBUCJA HURTOWA
PRODUKCJA
SPRZEDAŻ DETALICZNA
PROFESJONALNE USŁUGI
























































Benefity z wdrożenia Empowered by Companial
DOKŁADNIEJSZE KALKULACJE
Podejmowanie bardziej świadomych decyzji dotyczących cen i zarządzania zapasami
Zwiększenie dokładności marż i cen sprzedaży poprzez uwzględnienie wszystkich dodatkowych kosztów
Zwiększenie dokładności marż i cen sprzedaży poprzez uwzględnienie wszystkich dodatkowych kosztów
USPRAWNIONE WYSZUKIWANIE
Szybsze i bardziej intuicyjne odnajdowanie przedmiotów
Efektywniejsze tworzenie zamówień i faktur dzięki łatwiejszemu dostępowi do informacji o przedmiotach
Efektywniejsze tworzenie zamówień i faktur dzięki łatwiejszemu dostępowi do informacji o przedmiotach
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI
Lepsza obsługa klienta dzięki pełnej rejestracji skarg i wszystkich powiązanych interakcji
Większa przejrzystość i kontrola nad procesem obsługi skarg
Większa przejrzystość i kontrola nad procesem obsługi skarg
ELASTYCZNE ZARZĄDZANIE CENAMI
Precyzyjne dopasowanie ofert cenowych do potrzeb różnych klientów i grup produktów
Zwiększenie konkurencyjności oferty
Zwiększenie konkurencyjności oferty
PRECYZYJNE ŚLEDZENIE CZASU
Dokładniejsze rozliczanie czasu pracy dzięki szczegółowej rejestracji
Lepsza kontrola nad projektami i zadaniami
Lepsza kontrola nad projektami i zadaniami
PERSONALIZACJA PROMOCJI
Zwiększenie sprzedaży poprzez tworzenie spersonalizowanych promocji dla różnych klientów i produktów
Automatyzacja procesów promocyjnych, co umożliwia łatwe monitorowanie wyników
Automatyzacja procesów promocyjnych, co umożliwia łatwe monitorowanie wyników
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Lepsza organizacja i nadzór nad projektami
Poprawa efektywności pracy zespołów poprzez śledzenie statusów zadań
Poprawa efektywności pracy zespołów poprzez śledzenie statusów zadań
OPTYMALIZACJA WYNAJMU ZASOBÓW
Lepsza alokacja zasobów dzięki rezerwacji i monitorowaniu dostępności w czasie rzeczywistym
Efektywne zarządzanie zasobami
Efektywne zarządzanie zasobami
UPROSZCZONA OBSŁUGA POS
Poprawa bezpieczeństwa i przejrzystości finansowej
Podniesienie komfortu i szybkości obsługi klientów, umożliwiając sprawne przetwarzanie transakcji
Podniesienie komfortu i szybkości obsługi klientów, umożliwiając sprawne przetwarzanie transakcji

Rafał Dziduch
Business Development Manager
Zapytaj o wdrożenie!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz z nami współpracować, zapraszamy do kontaktu:

Napisz do nas!