Profesjonalny wizerunek firmy
Zapewniasz rozbudowane usługi serwisowe? Na pewno zdajesz więc sobie sprawę, że jest to newralgiczne miejsce, od którego zależy wizerunek firmy i satysfakcja klienta.
Tradycyjny, papierowy obieg dokumentów oraz klasyczna ewidencja umów serwisowych i gwarancyjnych sprawiają, że czas realizacji usługi jest drastycznie długi. Pozbawieni bieżących informacji o statusie zlecenia klienci szybko się niecierpliwią, a skargi i reklamacje się mnożą.
Rozwiązaniem jest system ERP, dzięki któremu zgromadzisz wszystkie dane na temat zgłoszenia kontrahenta i jego historii w jednym miejscu, będziesz wygodnie tymi danymi zarządzać, a także zautomatyzujesz część procesów. Co więcej, automatycznie wygeneruje on powiadomienia dla klientów, a także pozwoli na zarządzanie cenami usług serwisowych i umowami.
Inwestycja w program do serwisu pozwala więc sprawniej realizować zadania Twoim pracownikom, ale przede wszystkim oferować taki poziom usługi klientom, jakiego oczekują. Dzięki temu rośnie satysfakcja obu stron, a w konsekwencji poprawia się wizerunek i przychody Twojej firmy.
Wzorowa obsługa zgłoszeń to mniej niezadowolonych klientów
System Microsoft Dynamics 365 Business Central (dotychczas Microsoft Dynamics NAV) pozwala na pełną kontrolę obsługi zlecenia, monitorowanie kosztów i kontrolę rentowności umów serwisowych. Dzięki niemu znacząco skraca się czas realizacji usługi, możliwe jest śledzenie jej statusu, a także generowanie elektronicznych powiadomień dla klientów.
To wszystko sprawia, że znacznie zmniejsza się liczba reklamacji i skarg, a co za tym idzie – niezadowolonych klientów. Sprawdź, co o wdrożeniu tego rozwiązania mówi nasz klient!
“W przypadku mojej firmy wdrożenie systemu ERP 365 Business Central było opłacalną inwestycją w jej wizerunek.