Nowa jakość kontaktu z klientem
Dział Sprzedaży i Marketingu to jeden z najbardziej newralgicznych punktów w każdej firmie. Tradycyjnie wszystko musimy zrobić ASAP i na wczoraj, a praca to ciągły wyścig z czasem. Przed wdrożeniem ERP większość dnia pochłaniało zbieranie informacji – z maili, ofert, zapytań ze strony www i rozmów telefonicznych. A kiedy to nie wystarczało, zaczynała się podróż po firmie w poszukiwaniu kogoś, kto zna odpowiedzi na nasze pytania. Ale przekonałam się, że tworzenie oferty, czy kampanii marketingowej nie musi być tak okrutną męką.
Wdrożenie systemu ERP zmieniło styl pracy
Zintegrowanie systemu ERP z CRM i innymi systemami w firmie pozwoliło uzyskać jedną bazę klientów z danymi ze wszystkich dostępnych źródeł. Wiele procesów od tego momentu dzieje się automatycznie, a nasz zespół ma więcej czasu na budowę i utrzymywanie relacji z klientami, a przede wszystkim na poszukiwanie nowych. System ERP dał też naszym marketerom dostęp do aktualnych statystyk i raportów, dzięki czemu realizujemy strategie marketingowe w oparciu o twarde dane, a nie pobożne życzenia.