PrintVis MIS jest oprogramowaniem modułowym opartym na systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central, wykonanym z myślą o branży graficznej i poligraficznej. Dzięki funkcji MIS stwarza niezastąpione rozwiązanie dla firmy, niezależnie od jej wielkości, gwarantując optymalizację procesu - od oszacowania projektu po dostawę do klienta. Od tej pory wszystkie zadania mogą być połączone przez jedną technologię, łatwą do wdrożenia i konfiguracji. Dzięki rozwiązaniu chmurowemu możesz śledzić procesy swojej firmy bez względu na to, gdzie się znajdujesz, a efektywne oprogramowanie pozwoli pracownikom otrzymać niezawodne wsparcie w wykonywaniu swoich obowiązków.

Korzyści płynące z wdrożenia

Realizuj zamówienia na czas i pogłębiaj relacje z klientami.
Zapewnij pracownikom wsparcie niezbędne do sprawnego nadzorowania procesów pracy.
Maksymalizuj wydajność sprawnie zarządzając zapasami i procesem zaopatrzenia.
Zarządzaj procesami firmy z dowolnego miejsca i o każdej porze.
Skoordynuj wszystkie procesy swojej firmy i minimalizuj błędy.
 

Funkcje dostępne na każdym etapie

ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI
Korzystaj ze szczegółowych informacji o zamówieniach tj. terminów dostaw, informacji o klientach, historii zleceń, z każdego miejsca na świecie.
ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ
Kontroluj dane dotyczące produkcji towarów i czasu pracy pobrane bezpośrednio z bazy danych w czasie rzeczywistym.
SZACUNKI I BUDŻET
Uzyskaj pełną analizę wyników finansowych i skorzystaj z gotowych szablonów dostosowanych do firmy, które oszczędzą Twój czas i pieniądze oraz wyeliminują błędy.
PLANOWANIE
Automatyzuj planowanie pracy produkcji i zwiększ jej wydajność. Wybierz harmonogram stworzony specjalnie dla Ciebie.
INWENTARYZACJA I ZAKUPY
Zarządzaj zapasami – śledź stany magazynowe i dokonuj zakupów.
 

FAQ

+
PrintVis Management Information System powszechnie znany jako PrintVis MIS stanowi zintegrowane oprogramowanie biznesowe, stworzone w oparciu o Microsoft Dynamics 365 Business Central, które zapewni kontrolowanie wszystkich działań Twojej firmy i pomoże wyróżnić się na tle konkurencji. System jest stale rozwijany, przez co dostarcza rozwiązań dostosowanych do szybko zmieniającego się rynku.
+
PrintVis został stworzony przede wszystkim z myślą o branży poligraficznej, przemyśle graficznym i druku komercyjnym, jednak może być stosowany wszędzie tam, gdzie występuje produkcja zleceniowa. Dodatkowo nie ma znaczenia wielkość Twojej firmy, gdyż PrintVis jest przystosowany do wykorzystania zarówno przez małe sklepy cyfrowe, jak i wysoce rozwinięte przedsiębiorstwa.
+
PrintVis jest niezastąpionym wsparciem dla każdego rodzaju firmy z branży poligraficznej. Kontroluje wszystkie szczegóły procesów od etapu szacowania do etapu dostawy – dba o każdą część potrzebną do osiągnięcia sukcesu. Dzięki lokalizacji w chmurze, dostęp do systemu jest nieograniczony, a aktualizacje są robione na bieżąco. Oprogramowaniu PrintVis zaufało tysiące firm na całym świecie.
+
Tak, PrintVis jest przeznaczony do druku wieloformatowego. Druk wielkoformatowy wiąże z się małą liczbą zamówień, ale sam proces musi przebiegać szybko i bezproblemowo. Sprawna konfiguracja znacząco skraca czas jego trwania. Rozwiązanie PrintVis wspiera i gwarantuje zarządzanie orazi obsługę masowych zamówień z wieloma odbiorcami.
+
PrintVis jest oprogramowaniem sprzedawanym i wdrażanym za pośrednictwem wysoko wykwalifikowanych partnerów wdrożeniowych. Firma NMI ERP jest jednym z nich. Zapraszamy do skorzystania z poniższego formularza kontaktowego aby uzyskać demo produktu, wycenę, wersję próbną oraz uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania.
+
Oprogramowanie PrintVis jest stosowane przez polskie firmy z branży graficznej, poligraficznej oraz produkcyjnej. Dzięki PrintVis przedsiębiorstwa usprawniły zarządzanie produkcją, zoptymalizowały koszty, a także poprawiły zarządzanie zamówieniami oraz raportowanie i analizę danych. Referencje są dostępne na życzenie.
+
Odpowiedzi na wszelkie pytania znajdziesz również na oficjalnej stronie Partnera: www.printvis.com.



DEMO

Kliknij i przetestuj już dziś, bo może właśnie tego rozwiązania potrzebuje Twoja firma!

 
Zapytaj
o wdrożenie
Zapytaj o wdrożenie

    Pole wymagane

    Pole wymagane

    Pole wymagane

    Pole wymagane

    Pole wymagane

    Wyrażam zgodę na kontakt, w tym przesłanie informacji handlowych, w odpowiedzi na moje zapytanie na podane przeze mnie dane kontaktowe *

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji dotyczących produktów i usług oferowanych przez NMI ERP Sp. z o.o. na podane przeze mnie dane kontaktowe

    Administratorem danych osobowych ujawnionych w powyższym formularzu jest NMI ERP Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, Karmelicka 14/ 5, 31-128 Kraków. Dane przetwarzane będą w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji dotyczących produktów i usług, dane przetwarzane będą również dla celów marketingowych. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, wniesienia sprzeciwu, ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest NMI ERP Sp. z o.o.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celach:

    • odpowiedzi na przesłaną wiadomość, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu NMI ERP Sp. z o.o., jakim jest odpowiedź na kontakt i udzielenie informacji na przesłane zapytanie, w tym, jeżeli dotyczy, przesłanie informacji handlowych,

    • marketingowych, tj. wysyłki treści marketingowych (jeżeli osoba, której dane dotyczą wyrazi odrębną zgodę na otrzymywanie informacji dotyczących produktów i usług) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu NMI ERP Sp. z o.o., jakim jest marketing bezpośredni produktów i usług własnych.
    Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy NMI ERP Sp. z o.o., a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.

    Dane osobowe będą przechowywane do dnia udzielenia ostatecznej odpowiedzi na przesłaną wiadomość i/lub zapytanie. Jeżeli osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na otrzymywanie informacji dotyczących produktów i usług, dane osobowe przetwarzane będą do momentu wycofania wrażonej zgody.

    W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, wniesienia sprzeciwu, ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Podanie danych kontaktowych jest niezbędne. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości odpowiedzi na przesłaną wiadomość.