Grupowanie produktów po opisie faktur

Grupowanie produktów po opisie faktur

Czy wiesz, że produkty na fakturze możesz grupować według ich opisu? Pozwala na to wdrożone przez nas rozwiązanie, dzięki któremu zapasy znajdujące się zarówno na fakturach sprzedaży, jak i fakturach pro forma, jesteś w stanie grupować w komplety według własnego klucza.

Tę przydatną funkcję możesz wykorzystać na wiele sposób, w zależności od specyfiki Twojej firmy. Okaże się użyteczna zarówno w przypadkach, kiedy chcesz pogrupować produkty o podobnej charakterystyce, jak i gdy potrzebujesz połączyć zestaw elementów stanowiących pewną całość. Przyśpieszy Twoją pracę zwłaszcza w sytuacjach, w których na fakturze znajdują się spore ilości zapasów.

Sam proces jest niezwykle prosty, dlatego w tym artykule chcemy Ci pokazać jaki właściwie efekt możesz dzięki temu działaniu uzyskać.

Grupowanie po opisie

Standardowo, bez zastosowania grupowania po opisie, przykładowa faktura prezentuje się w poniższy sposób.


Wprowadzenie grupowania faktur po opisie wymaga od Ciebie wyłącznie wpisania klucza. Uzupełniamy go po wejściu na zamówienie sprzedaży, w polu Opis faktury na liniach sprzedaży.


W efekcie otrzymamy fakturę pro forma, na której produkty zostały przedstawione w kompletach według wpisanego opisu faktury. Zsumowano również kwoty należności.


Poniżej natomiast możesz zobaczyć w jaki sposób prezentuje się faktura, na której zastosowano grupowanie produktów po opisie, już po zaksięgowaniu zamówienia sprzedaży.


Na takiej fakturze również znajdują się zapasy pogrupowane w komplety, a kwoty należności zostały zsumowane.



Mamy nadzieję, że także dla Ciebie grupowanie po opisie faktur okazało się prostym działaniem, które znacząco ułatwi Twoją pracę. Skorzystaj również z innych dostarczanych przez nas rozwiązań, a jeśli jeszcze nie posiadasz systemu Microsoft 365 Business Central, umów się z nami na wdrożenie!


Opublikowano
arrow_back Poprzedni
apps Zobacz pozostałe